dissabte, 7 de maig del 2011

Rotllets de carbassó, bacon, llagostí i formatge

Avui us proposo un aperitiu, un plat d'aquells que segur que us faran quedar molt bé i d'èxit assegurat. Es tracta d'un rotllet fet amb carbassó i bacon farcit de llagostí i formatge fos...bona pinta no?

Som-hi! Per a 8 rotllets necessitarem:

1 carbassó
8 llesques de bacon fumat
8 llagostins o gambes com preferiu
Formatge que fongui
1 Ou
Pa ratllat

Primer de tot amb l'ajuda d'una mandolina o un pelador farem 8 tires de carbassó d'uns 3mm de gruix aproximadament. Seguidament hi col·loquem a sobre una llesca de bacon fumat i ho farcim amb el llagostí prèviament saltejat en una paella i un tros de formatge (jo hi vaig posar Cheddar) però li va bé qualsevol  altre que fongui bé. Els enrotllem i amb l'ajuda d'uns escuradents els tanquem. Els passem per ou batut, els rebossem amb pa ratllat i els fregim.



2 comentaris:

GEMMA 8 de maig del 2011, a les 8:45  

Hola Joan, acabo de descubrir el teu blog i m'ha agradat molt.Jo, tot just acabo de començar en aquest món i et convido a visitar el meu raconet.
Aquets rotllets m'els apunto a pendents( amb el teu permís, es clar).
Una abraçada.

Viajero 14 de juny del 2011, a les 20:52  

Que rico!

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP