diumenge, 28 de febrer de 2010

Arròs amb bacallà i carxofa

Ingredients per a 4 persones:

2 tasses d'arròs
400 gr de llom de bacallà dessalat
1 ceba mitjana
1/2 pebrot verd
1/2 pebrot vermell
5 pebrots del piquillo en llauna
3 tomàquets madurs
2 dents d'all
4 carxofes
Oli
Sal
Caldo de peix

Preparació:
En una cassola fem un sofregit amb l'all, la ceba, els pebrots i finalment el tomàquet. Quan ja ho tinguem ben sofregit hi afegim el llom de bacallà (el podeu comprar ja dessalat i llest per cuinar) tallat a daus i deixem que es faci lleugerament. Seguidament hi posem les carxofes tallades en trossets petits. Tirem l'arròs i el caldo de peix i ho deixem coure durant uns 10-12 minuts. Possem la cassola al forn durant 2 minuts i ja ho tenim llest.

Bon profit.







5 comentaris:

starbase 1 de març de 2010 a les 8:14  

Ostres, tres ingredients del meu top ten particular...arròs, carxofa i bacallà.

Nano, els sucs gàstrics em van a tope ara mateix ;-P

Gemma 2 de març de 2010 a les 15:52  

M'agrada molt posar carxofa a l'arròs, trobo que li dón molt bon gust. En canvi el bacallà... per mi millor el rap :)

fem un mos 4 de març de 2010 a les 8:50  

El arròs de bacallà m’agrada molt, i amb carxofes deliciós .
Una abrasada

Roger 30 de març de 2010 a les 13:26  

Hola,

porto el blog del Club de Cuines (a clubdecuines.cat), portal de cuina de TV3 i Catalunya Ràdio, i de cara a St Jordi volia demanar als blogs de cuina en català que em recomanessin un llibre de cuina i que em diguessiu en una frase o dos perquè us agrada o el recomaneu. M'ho pots enviar per correu electrònic a clubdecuines@tv3.cat? D'això en vull publicar un text o varis, que servirà tant per conèixer llibres de cuina com per conèixer blogs com el teu...

Esborra aquest comentari quan vulguis, ja entenc que no va lligat amb el contingut d'aquest text, però no trobava altre manera de contactar.

Gràcies!

Roger

Dolça 16 d’abril de 2010 a les 21:13  

Aquest és el plat que es menjarà demà a casa, ja tenim el bacallà, les carxofes i com no... l'arròs, esperem que ens surti tan bé com a tu!

PTNTS
Dolça

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP