dimecres, 2 de febrer del 2011

Un vegetal i tal...

Avui us presento un entrepà que vaig tastar per esmorzar fa un dies al Romaní i que el vaig trobar realment bo. Jo me'l vaig preparar l'altra nit per sopar, juntament amb una cervessa ben fresqueta i va ser un àpat de luxe. És molt ràpid de fer i us el recomano que el mengeu una mica calent.

Necessitarem:


1 Xapata petita
Enciam
2 rodanxes de tomàquet
4 talls de carbassó
Formatge de cabra

Primer de tot fem el carbassó a la planxa fins que quedi cuit. Tallem el tomàquet en rodanxes finetes. Rentem l'enciam i el tallem a la mida del pa. En una paella fonem lleugerament el formatge de cabra. Finalment disposem els ingredients dins la xapata seguint l'exemple de la fotografia o de la manera que més us agradi. Es pot acabar d'escalfar l'entrepa en una planxa tipus sanvitxera. Ja estarà llest per menjar.

1 comentaris:

starbase 3 de febrer del 2011, a les 15:09  

Interessant, jo que he acabat fart del formatge de cabra, n'hi posaria o bé un altre tipus o simplement una bona maionesa -se soc molt fan de la maionesa-.

Pero vaja, que ja es veu que es un bocata uónderful :)

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP